15 دستورالعمل براي سبک زندگي

استاد بزرگ اخلاق آقاي ميرزا اسماعيل دولابي پيش از وفات براي زندگي مومنانه 15 دستورالعمل را ذکر مي‌کند که به ترتيب در ذيل آورده شده است:
1. هر وقت در زندگي‌ات گيري پيش آمد و راه بندان شد، بدان خدا کرده است؛ زود برو با او خلوت کن و بگو با من چه کار داشتي که راهم را بستي؟ هر کس گرفتار است، در واقع گرفته ي يار است.
2.زيارتت، نمازت، ذکرت و عبادتت را تا زيارت بعد، نماز بعد، ذکر بعد و عبادت بعد حفظ کن؛ کار بد، حرف بد، دعوا و جدال و… نکن و آن را سالم به بعدي برسان. اگر اين کار را بکني، دائمي مي شود؛ دائم در زيارت و نماز و ذکر و عبادت خواهي بود.
3.اگر غلام خانه‌زادي پس از سال ها بر سر سفره صاحب خود نشستن و خوردن، روزي غصه دار شود و بگويد فردا من چه بخورم؟ اين توهين به صاحبش است و با اين غصه خوردن صاحبش را اذيت مي کند. بعد از عمري روزي خدا را خوردن، جا ندارد براي روزي فردايمان غصه دار و نگران باشيم.
4. گذشته که گذشت و نيست، آينده هم که نيامده و نيست. غصه ها مال گذشته و آينده است. حالا که گذشته و آينده نيست، پس چه غصه اي؟ تنها حال موجود است که آن هم نه غصه دارد و نه قصه.
5.موت را که بپذيري، همه ي غم و غصه ها مي رود و بي اثر مي شود. وقتي با حضرت عزرائيل رفيق شوي، غصه هايت کم مي شود. آمادگي موت خوب است، نه زود مردن. بعد از اين آمادگي، عمر دنيا بسيار پرارزش خواهد بود. ذکر موت، دنيا را در نظر کوچک مي کند و آخرت را بزرگ. حضرت امير عليه السلام فرمود:يک ساعت دنيا را به همه ي آخرت نمي دهم. آمادگي بايد داشت، نه عجله براي مردن.
6.اگر دقّت کنيد، فشار قبر و امثال آن در همين دنياقابل مشاهده است؛ مثل بداخلاق که خود و ديگران را در فشار مي گذارد.
7.تربت، دفع بلا مي‌کند و همه ي تب ها و طوفان ها و زلزله ها با يک سر سوزن از آن آرام مي شود. مؤمن سرانجام تربت مي‌شود. اگر يک مؤمن در شهري بخوابد، خداوند بلا را از آن شهر دور مي‌کند.
8.هر وقت غصه دار شديد، براي خودتان و براي همه مؤمنين و مؤمنات از زنده ها و مرده ها و آنهايي که بعدا خواهند آمد، استغفار کنيد. غصه‌دار که مي‌شويد، گويا بدنتان چين مي‌خورد و استغفار که مي‌کنيد، اين چين ها باز مي شود.
9. تا مي گويم شما آدم خوبي هستيد، شما مي گوييد خوبي از خودتان است و خودتان خوبيد. خدا هم همين طور است. تا به خدا مي گوييد خدايا تو غفّاري، تو ستّاري، تو رحماني و…خدا مي فرمايد خودت غفّاري، خودت ستّاري، خودت رحماني و… . کار محبت همين است.
10.با تکرار کردن کارهاي خوب، عادت حاصل مي شود. بعد عادت به عبادت منجر مي شود. عبادت هم معرفت ايجاد مي کند. بعد ملکات فاضله در فرد به وجود مي آيد و نهايتا به ولايت منجر مي شود.
11.خدا عبادت وعده ي بعد را نخواسته است؛ ولي ما روزي سال هاي بعد را هم مي خواهيم، در حالي که معلوم نيست تا يک وعده ي بعد زنده باشيم.
12. لبت را کنترل کن. ولو به تو سخت مي گذرد، گله و شکوه نکن و از خدا خوبي بگو. حتّي به دروغ از خدا تعريف کن و اين کار را ادامه بده تا کم کم بر تو معلوم شود که به راست ي خدا خوب خدايي است و آن وقت هم که به خيال خودت به دروغ از خدا تعريف مي کردي، في الواقع راست مي گفتي و خدا خوب خدايي بود.
13.ازهر چيز تعريف کردند، بگو مال خداست و کار خداست. نکند خدا را بپوشاني و آنرا به خودت يا به ديگران نسبت بدهي که ظلمي بزرگ تر از اين نيست. اگر اين نکته را رعايت کني، از وادي امن سر در مي آوري. هر وقت خواستي از کسي يا چيزي تعريف کني، از ربت تعريف کن. بيا و از اين تاريخ تصميم بگير حرفي نزني مگر از او. هر زيبايي و خوبي که ديدي رب و پروردگارت را ياد کن، همانطور که اميرالمؤمنين عليه السلام در دعاي دهه‌ي اول ذيحجه مي فرمايد: به عدد همه چيزهاي عالم لا اله الا الله
14.دل هاي مؤمنين که به هم وصل مي‌شود، آب کُر است. وقتي به علــي عليه السّلام متّصل شد، به دريا وصل شده است...شخصِ تنها ، آب قليل است و در تماس با نجاست نجس مي شود ، ولي آب کُر نه تنها نجس نمي شود ، بلکه متنجس را هم پاک مي کند."
15.هر چه غير خداست را از دل بيرون کن. در "الا"، تشديد را محکم ادا کن، تا اگر چيزي باقي مانده، از ريشه کنده شود و وجودت پاک شود. آن گاه "الله"را بگو همه ي دلت را تصرف کند.

چرا باید از دکتر جلیلی حمایت کرد؟

اخبار کوتاه

سخنان دکتر جلیلی در جمع بعضی از فعالان ستادهای مردمي

 پادکست زیر برگرفته از متن سخنان دکتر جلیلی در جمع بعضی از فعالان ستادهای مردمی قبل از سفر به استانبول است.

دانلود فایل با کیفیت خوب

دانلود فایل با کیفیت معمولی

متن پادکست:

بسم الله الرحمن الرحیم

این مجموعه کارهای انتخاباتی و تبلیغاتی، این ها فقط طریقیت ندارد، موضوعیت دارد.
قرار است یک کار ارزشی باشد و ارزشمند.

خود این ها باید الگو باشد ، یک شکلی از کار ارزشی ارائه دهد، تحقق این نوع کار، تحقق این شکل از کار یک نوع پیروزی باشد.
اگر ادعاهایی می کنیم که ما می خواهیم در سیاست خارجی، در اقتصاد، می خواهیم مبتنی بر اندیشه‌ی دینی، اسلام و انقلاب رفتار کنیم، اولینش در خود انتخابات است.

هر چه قدر هم این تکثیر شود، مورد توجه حتی دوستانی که با نامزدهای دیگر همکاری می‌کنند، استقبال کنید. این تحقق یکی از اهداف است و یکی از اولین اهداف این طور محقق می شود و این ارزشمند است.
سعی کردیم یک مدلی از کار إن شاءالله مبتنی بر انقلاب در موضوع انتخابات و رقابت های انتخاباتی هم بروز بدهیم. علی رغم گذشت سال هایی از انقلاب در این زمینه ما این خلأ را داریم.
من دوباره بر این تأکید می کنم ، بلکه خواهش می کنم به شدت پرهیز کنید از هر نوع رفتاری که خود ما و شما بارها مدعی بودید که این کارها غلط است.
خود ما دچار آن نشویم.

تصاویر منتشرنشده از تفحص ۲ شهید

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، قصه از دیدار با یک مادر شهید شروع شد؛ مادر شهیدی که می‌گفت: «30 سال است از پسرم بی‌خبرم»؛ مادر شهیدی که هر زنگ تلفن یا در قلبش را به تپش می‌انداخت، اسم احمد که می‌آمد، یاد آخرین حرف‌هایشان در آخرین اعزام می‌افتاد.

ـ مامان، من می‌روم و دیگر برنمی‌گردم.

ـ تو که همیشه همینو می‌گی اما برمی‌گردی!

ـ نه این دفعه مطمئنم برنمی‌گردم.

این مادر 30 سال انتظار کشید، نمی‌دانم چه حرف‌هایی را شبانه در گوش قاب عکس احمد زمزمه کرد که بالاخره احمد در ایام شهادت حضرت زهرا(س) به آغوش مادر بازگشت. 

پدر و مادر شهید احمد صداقتی

او بالاخره آمد، چه شهادتی و چه آمدنی! مانند حضرت ابوالفضل(ع) شهید شد، در ایام میلاد رسول اکرم(ص) پیکرش تفحص شد و در ایام فاطمیه بر شانه‌های مردم نشست.

برای نحوه تفحص این شهید، به سراغ «حاج جعفر نظری» از جستجوگران نور در منطقه شرهانی رفتیم؛ او  حرف‌های جالب و خواندنی را از روزی که این شهید و شهید دیگری که ابوالفضل نام داشت پیدا شدند، برای‌مان روایت کرد.

 

قمقمه آب شهید که بعد از 30 سال آب داشت

* تفحص شهیدی به نام ابوالفضل

عملیات محرم در 3 مرحله صورت گرفت؛ مرحله اول در محور زبیدات، مرحله دوم در جبل‌ حمرین و مرحله سوم، مرحله‌ای بسیار مهم و حساس بود که از نقطه صفر مرزی به طرف خاک عراق و ارتفاعات بسیار مهم 178 و 175 اجرا شد.

شاید این دو قله بلندترین قله‌هایی هستند که اهمیت نظامی بالایی برای دشمن و نیروهای خودمان داشت؛ بر همین اساس دو طرف تلاش می‌کردند این ارتفاعات را از دست ندهند؛ لذا در این منطقه عملیات طی 10 روز انجام گرفت.

این ارتفاعات چندین بار هم دست به دست شد؛ تعداد زیادی از نیروهای لشکر 14 امام حسین(ع) و یگان‌های دیگری از قمر بنی ‌هاشم(ع) در این منطقه درگیری تن به تن داشتند لذا پیکرهای تعدادی از شهدای این عملیات در منطقه ماند. بعد از عملیات، گروه تفحص تلاش کرد تا پیکرهای مطهر این شهدا را به خانواده‌هایشان بازگرداند؛ اما با توجه به اینکه طی چند سال گذشته، تجهیزات مهندسی برای یافتن پیکر شهدا ضعیف بود، تعدادی از شهدا در ارتفاعات 178 مانده بودند.

تجهیزات الان نسبت به گذشته بهتر شده است؛ لذا به دستور سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین کار را با همراهی گروه چهار نفره روی ارتفاعات 178 آغاز کردیم.

ارتفاعات 178، نزدیک‌ترین نقطه به کربلای معلی است؛ خودبه خود هر کسی روی این ارتفاعات قرار می‌گیرد، انگار حرم آقا امام حسین(ع) روبه‌روی اوست.

بین گروه‌مان قرار گذاشتیم تا هر موقع روی این محور کار می‌کنیم، در ابتدا به طرف کربلا بایستیم، دست روی سینه بگذاریم و به امام حسین(ع) سلام کنیم.

در یکی از عملیات‌های تفحص که در آستانه میلاد پیامبر اکرم(ص) بود، وقتی روی ارتفاعات قرار گرفتیم، به رسم معمول دست روی سینه گذاشتیم و گفتیم: «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین و علی ابوالفضل العباس(ع) اخی‌ الحسین(ع)» کار را شروع کردیم.

بعد از طی کاوش در چند تا از سنگرها، به نقطه‌ای رسیدیم؛ پاکت بیل مکانیکی (دهانه بیل مکانیکی که زمین فرود می‌رود) بالا آمد؛ قبل از اینکه شهیدی را ببینم، شاهد جاری شدن آب زلال از داخل پاکت بیل روی زمین بودیم. خیلی تعجب کردیم آنجا که چشمه آبی نبود، در آن سراشیبی هم نمی‌شد، آب نگهداری کرد؛ آب در حدی جریان داشت که تا رفتم، دوربین عکاسی بیاورم و از صحنه عکس بگیرم، این جریان آب ادامه داشت.

بیل مکانیکی را پایین آوردیم؛ دیدیم پاکت بیل مکانیکی به قمقمه آبی که روی کمر شهید بود، برخورد کرده و در این قمقمه باز شده بود؛ قمقمه مربوط به شهیدی بود که سال 61 در عملیات محرم به شهادت رسیده بود. این قمقمه از سال 61 تا 91 که 30 سال و چند ماه می‌گذرد، سالم مانده بود؛ آبی زلال و پاک.

شهید را پایین گذاشتیم، وقتی مدارک او را بررسی کردیم، دیدیم نام آن شهید «ابوالفضل» است. این نشانی بود که ما را به یاد مشک حضرت ابوالفضل(ع) می‌انداخت.

پیکر و دست مصنوعی شهید احمد صداقتی بعد از 30 سال

 * شهیدی که با دست‌های قطع شده و فرق شکافته تفحص شد

حرکت بعدی را شروع کردیم؛ به دومین، سومین و چهارمین پیکر شهید رسیدیم. در زمان تفحص چهارمین شهید، وقتی پاکت بیل بالا آمد، در ابتدا با یک دست مصنوعی مواجه شدیم؛ دست آن شهید از کتف تا انگشتان مصنوعی بود که داخل اورکتش دیده می‌شد.

شهید را پایین گذاشتیم؛ دست دیگر این شهید در عملیات محرم قطع شده بود؛ مدارک او را بررسی کردیم، نامش «احمد صداقتی» از لشکر 14 امام حسین(ع) اصفهان بود.

پیکر شهید احمد صداقتی

 در پیکر شهید صداقتی هم چند نشانه از آقا ابوالفضل العباس(ع) پیدا کردیم؛ اینکه دو دست شهید قطع شده بود و سر ایشان هم از فرق شکافته شده بود.

این هم نشانی از آقا ابوالفضل(ع) است که دو دست مبارکشان در روز عاشورا قطع شد و عمود آهنین بر فرق مبارکشان فرود آمد؛ هم اینها نشانه سلام به آقا ابوالفضل(ع) در ابتدای کار بود.

شهید احمد صداقتی ارادت خاصی به آقا ابوالفضل(ع) داشت؛ او در عملیات محرم فرمانده گردان امام جعفر صادق(ع) بود؛ در حین عملیات، فرماندهی گردان حضرت زهرا(س) هم به دلیل درگیری شدید و شهادت رزمندگان این گردان، به شهید صداقتی واگذار ‌کردند.

عکس‌هایی که اف‌بی‌آی در بوستون ندید

به گزارش بولتن نیوز به نقل از مهر، در جریان تعقیب و گریز ماموران امنیتی آمریکا تیمور لنگ سارنایف،مظنون اول که جوانی ۲۶ ساله بودکشته شد و پس از یک جستجوی خانه به خانه طی ۲۴ ساعت برادر ۱۹ ساله او جوهر در حالی که به شدت زخمی بود به بازداشت نیروهای ويژه آمریکا درآمد. اکنون مقام‌های آمریکایی اعلام کرده‌اند که این دو برادر با اصالت چچنی قصد انجام حملات بیشتری را داشته‌اند و تیمی ویژه از نیروهای امنیتی این کشور منتظر بازجویی از جوهر هستند. 

یک گروه از فعالان اینترنتی اما در روزهای گذشته تلاش گسترده‌ای برای جلب توجه به دو مظنون  دیگر در صحنه این بمبگذاری هستند که به گفته آنها از نیروهای ویژه آمریکا بوده‌اند و به همین خاطر مقام‌های اف‌بی‌آی در تلاش برای سرپوش گذاشتن روی ماجرا هستند. 

این فعالان اینترنتی که فعالیت‌های آنها به نام هکتیویسم شناخته می‌شود در آخرین اقدام خود برای جلب توجه مردم در این رابطه حساب‌های کاربری  شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس را در توئیتر هک و عکس‌های این دو مظنون را منتشر کرده‌اند. مسوولان  سی‌بی‌اس‌  تایید کرده‌اند که اکانت برنامه هایی مانند  minutes،  48 Hours، CBSDenver 60و همچنین اکانت رسمی این شبکه بدست هکرها افتاده است.
 
 
 
هکتیویسم به صورت خلاصه به استفاده از رایانه و شبکه‌های رایانه‌ای برای اعتراض و مقاصد سیاسی گفته می‌شود. این فعالان اینترنتی که برخی به آنها نام کارآگاهان مجازی را هم داده‌اند با اشاره به علامت روی کلاه دو مظنونی که در این تصاویر پیدا کرده‌اند آنها را از نیروهای ويژه آمریکا می‌دانند.
بر روی کلاه یکی از این افراد لوگویی مانند جمجمه دیده می‌شود که توسط گروهی از نیروهای ویژه (Seal Team 3) و در دوره‌ای حتی توسط شرکت جنجالی بلک‌واتر استفاده می‌شده است.
 
 
هکتیویست‌ها با منتشر کردن عکس‌های این دو نفر که کوله‌پشتی مشابه به کار رفته در بمبگذاری را دارند دولت آمریکا را متهم کرده‌اند که در جریان بمبگذاری دست داشته است. به همین خاطر هکرها پس از به دست‌آوردن کنترل حساب‌های شبکه سی‌بی‌اس پیام‌هایی با عنوان  امریکا و القاعده دست شان در یک کاسه است  و فراخوان برای بازداشت اوباما تحت قانون ضد تروریسم منتشر کرده‌اند.در تصاویر قبل از بمبگذاری این دو مرد کوله‌پشتی‌های مشکی دارند اما در تصاویر پس از بمبگذاری یکی از آنها بدون کیف خود در حال دویدن است.
 
 
همچنین تصویری از مردی که در هنگام انفجار روی پشت‌بام ساختمان مجاور محل بمبگذاری مشغول گشت زدن در آرامش است منتشر شده که مورد توجه روزنامه‌هایی مانند دیلی میل قرار گرفته است.  مقام‌های آمریکا نسبت به این تصاویر هنوز واکنشی نداشته‌اند اما با این ماجراها نظر می‌رسد حرف و حدیث‌ها درباره بمبگذاری بوستون تا مدتها ادامه خواهد داشت. 
 
 
  

گوبلز در74سال قبل:  انگليس فتنه همه جنگ هاست

مقالۀ پیش رو در ویژه نامۀ تصویری حزب نازی در سال 1939، چندی پس از وقوع جنگ جهانی دوم منتشر گردیده است. این مقالۀ به قلم یوزف گوبلز نوشته شده است و انگلستان را عامل اصلی وقوع جنگ می داند. این مقاله نشان می دهد که دکتر گوبلز تنها یک سخنران ماهر نبوده، بلکه یک نویسندۀ توانا هم بوده است. 

گناه انگلستان

به قلم دکتر یوزف گوبلز

ترجمه به فارسی: حمید رضا نیک بخش

یوزف گوبلز

این یک اشتباه بزرگ است که فرض شود که زرسالاران انگلستان برخلاف اراده و یا حتی بر ضد نیات خود وارد این جنگ شدند. حقیقت خلاف این است. جنگ طلبان انگلیسی خواهان جنگ بودند و طی این سال ها از تمام منابعی که در دسترس داشتند استفاده نمودند تا این جنگ را به راه بیاندازند. آنها مطمئناً از وقوع جنگ غافلگیر نشدند. زرسالاری انگلیس هدفی نداشت جز اینکه در زمان مناسب یک جنگ بر ضد آلمان به راه اندازد، و این مسأله از زمانی آغاز شد که آلمان مجدداً داشت به یک قدرت جهانی تبدیل می شد.

حقیقتاً لهستان نقش اندکی در وقوع جنگ میان رایش و انگلستان داشت. لهستان فقط یک آلت دست بود. انگلستان بخاطر اصول و مرام و یا به علل بشردوستانه از دولت لهستان پشتیبانی نکرد. این موضوع از این حقیقت آشکار می شود که با آغاز جنگ، انگلستان ابداً هیچ گونه کمکی به لهستان نداد. همینطور انگلستان هیچ گونه اقدامی بر ضد روسیه انجام نداد. در واقع کاملا برعکس. محفل جنگ طلب لندن تا امروز کوشش کرده است که روسیه را به عملیات تجاوزگرانه بر ضد آلمان وارد کند.

      محاصرۀ آلمان از مدت ها پیش از وقوع جنگ، سیاست سنتی انگلیسی ها بوده است. انگلستان از آغاز همیشه قدرت اصلی نظامی خود را بر ضد آلمان معطوف کرده است. انگلستان هرگز نتوانسته است که یک رایش نیرومند را در اروپا تحمل کند. او با این ادعا که می خواهد یک توازن قوا را در اروپا حفظ نماید، این سیاست خود را توجیه کرده است.

امروز دلیل دیگری هم وجود دارد. جنگ افروزان انگلیسی این دلیل را پنهان می کنند. این دلیل به شدت خودپرستانه است. نخست وزیر انگلستان در روز آغاز جنگ اعلام کرد که هدف انگلستان نابودی هیتلریسم است. اگرچه، او هیتلریسم را به آن صورت که زرسالاری انگلیس واقعا مشاهده می کند، تعریف نکرد. جنگ افروزان انگلیسی ادعا می کنند که ناسیونال سوسیالیسم می خواهد جهان را فتح کند. هیچ ملتی در برابر تهاجم آلمان ایمن نیست. و باید به عطش قدرت طلبی آلمانی ها پایان داده شود. محدود نمودن عطش قدرت آلمانی ها، در نبرد با لهستان رخ داد. اگرچه در واقع انگلستان برای جنگ بر ضد آلمان دلیل دیگری دارد. جنگ طلبان انگلیسی جداً نمی توانند ادعا نمایند که آلمان می خواهد جهان را فتح کند، به ویژه با توجه به این حقیقت که انگلستان تقریباً دو سوم جهان را کنترل می کند. و آلمان پس از سال 1933، یعنی از دورۀ قدرت یابی هیتلر، هرگز منافع انگلستان را تهدید نکرده است.

.................................

تبلیغات دروغ آمیز انگلیس دیگر نمی تواند هر چیزی را با نام مناسب خودش به کار ببرد. تبلیغات انگلستان بدین گونه ادعا می کند که با ملت آلمان نمی جنگد، بلکه با هیتلریسم می جنگد. اما ما این آواز قدیمی را خوب می شناسیم. در آفریقای جنوبی، انگلستان با بوئِر ها نمی جنگید، تنها با کروگِریسم می جنگید. در جنگ جهانی [اول]، انگلستان می خواست تنها کایزریسم را نابود کند، نه ملت آلمان را. اما اینها باعث نشد که زرسالاری انگلیس پس از جنگ، بوئر ها را با بیرحمی و وحشیگری سرکوب ننماید، و یا ما را پس از شکست [در جنگ جهانی اول] بیرحمانه سرکوب نکند. کودکی که یکبار دچار سوختگی می گردد، بار دوم مواظب می شود و حواس خود را جمع می کند که دوباره نسوزد. ملت آلمان یک بار قربانی تبلیغات جنگی دروغ آمیز انگلیس شدند، اما اکنون شرایط را می فهمند و درک زیادی از زمینه و ریشۀ این جنگ دارند. ملت آلمان می دانند که پشت تمام سخنان لطیف سرمایه داریِ زرسالاری انگلیس، یک هدف قرار دارد: نابودی پیشرفت ها و دستاورد های اجتماعی آلمان. 

ارمیای یا اُرینب مشایخی !!

برنده مسابقه غیر اخلاقی و ضد دینی آکادمی موسیقی شبکه من و تو یک مامور پرونده دار سازمان منافقین از آب درامد .

مدتیه که شبکه « من و تو » اقدام به برگزاری برنامه ای تحت عنوان « آکادمی گوگوش » کرده و در اون افراد مختلف مسابقه خوانندگی برگزار میکنند. 
یکی از چهره هایی که در این مسابقات با حجاب به ظاهر اسلامی حضور پیدا کرده و تبدیل به یکی از چهره های شناخته شده این برنامه گردیده زنی به اسم « ارمیا » است. 
... تا اینجای کار مشکل خاصی نیست حضور شخصی که ظاهرا به حجاب اسلامی مقیده در همچین مراسمی تعجب برانگیزه . این شک وقتی بیشتر میشه که صحبت از روابط پشت پرده این شبکه با گروهک منافقین به میان بیاد و شباهت جالب چهره و ظاهر این خواننده با سرکرده گروهک تروریستی مذکور یعنی مریم رجوی ملعون ! 
در این زمینه یکی از کاربران فیس بوک اطلاعات جالبی را در خصوص برنده اول آکادمی گوگوش منتشر کرد. 




بر اساس بررسی هایی که این کاربر درباره گذشته این زن انجام داده معلوم شده که در واقع این فرد یکی از اعضای سازمان منافقین به اسم «اُرینب مشایخی» است که از طرف سازمان و با هماهنگی با مسئولان شبکه من و تو مامور شده تا وجهه سازمان مجاهدین رو بهبود ببخشه.
 
بانویی جوان با پوستی سفید و چشمانی روشن باصدایی خوش، که طرفدار دین اسلام است ولی به افراد اجازه می دهد هربرداشتی که می خواهند از دین اسلام داشته باشند. 

اورینب مشایخی یا ارمیا در آلمان توسط ۳ خانواده طرفدارن مجاهدین حمایت مالی می شود پس از معرفی وی به شبکه من و تو۱ مقدمات حضور وی برای شرکت در این شوی تلویزیونی انجام می شود. وی پس از گذراندن دوره های آواز و شناخت دستگاه های موسیقی وارد آکادمی موسیقی گوگوش شد. همسر ارمیا ( که در واقع همسر دومش محسوب میشه ) با نام میشائیل هانس از مسیحیان جذب شده توسط این سازمان است که همکاری با این سازمان را پذیرفته است. 

لازم به ذکر است این شخص به گونه ای انتخاب شده است که از هر نظر در فضای مجازی بدون سابقه قبلی است. شخصی که حتی یک ایمیل و پروفایل در هیچ سایتی ندارد. این درحالی است که بقیه هنرجویان حاضر در آکادمی ، حضور فعالی در اینترنت دارند

بمب هدایت شونده قدر ساخت ایران

مقدمه: 

در دوران جنگ جهانی دوم و پس از آن لازم بود برای این که یک هدف کوچک را منهدم کنید چندین بمب به سمت او رها کنی و این به دقت پایین بمب بر میگشت که ناشی از هدایت ناپذیر بودن آن بود.تا این که در جنگ ویتنام بمب های هدایت شونده خودشون رو به دنیا اثبات کردن و توانستند با هزینه کمتر اهداف بزرگتری رو محقق کنند و جای پای خوبی برای خودشون در نیروی هوایی کشورها دست و پا کنند در واقع بمب های هدایت شونده کم کم به ستون فقرات تسلیحات هوا به زمین جنگنده ها تبدیل شدند ولی این به این معنا نبود که بمب های غیر هدایت شونده از میان میروند خیر ولی نقش آن ها بسیار کم رنگ تر شد.قبل از جنگ ویتنام هم کشورهای معدودی بمب های هدایت شونده داشتند ولی پس از آن که توانایی این بمب ها در جنگ ویتنام ثابت شد نیروی هوایی کشورها شروع به خرید این بمب ها یا تولید اون کردند کشور ما هم از این قائده مستثنی نیست و دست به تولید چندین نمونه از این بمب ها زده است که من در این جا فقط به بمب هدایت شونده قدر می پردازم. 
بمب هدایت شونده قدر 


این بمب تا کنون بارها در رژه نیروهای مسلح دیده شده و عضوی از خانواده بمب های هدایت شونده ایران میباشد.این بمب یک بمب هدایت تلویزیونی است و حسگر اکترواپتیکال آن در زمان شلیک بر روی هدف تصاویر را به کابین خلبان مخابره میکند ،شتاب سنج و سطوح کنترل نیز در عقب آن وصل است. 
سرجنگی بمب قدر دو هزار پوند وزن دارد و میتواند بر علیه انواع تاسیسات،ناوچه ها و .... به کار برود. در نیروی هوایی این بمب با نام gub-67/8 شناخته میشود.برای ساخت این سلاح توجه خاصی به استانداردهای غربی که در این مورد از شرق بهتر هستند شده است که بتوانند موشکی تولید کنند که داری ضریب ایمنی ، استاندارد و اعتماد بالایی باشد و مشکلی برای زدن اهداف پر ارزش و حیاتی به وجود نیاید.آمریکا ادعا میکند که بمب قدر کپی یا مهندسی معکوس بمب gbu-8 آمریکاست که در جنگ ویتنام برای زدن اهداف با ارزش از آن استفاده شد.این بمب در ایران به وسیله جنگنده های f-4e و f-5e/f شلیک میشود و به تعداد زیاد در اختیار نهاجا قرار گرفته است.بمب قدر بارها مورد ارتقاء قرار گرفته تا نیاز های روز نیرو های مسلح را تامین کند. 



مشخصات: 

نام بمب:قدر 

کشور سازنده:ایران 

کاربر:نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران(نهاجا) 

طول:4.11 متر 

قطر:18 اینچ 

وزن کل:1111 کیلوگرم 

حداکثر برد:بین 20 تا 60 کیلومتر؟ 

جنگنده های استفاده کننده:f-4e - f-5e/f 

http://www.globalsecurity.org/military/world/iran/images/qadr-pic2.jpg

سال نو مبارک

فروردین است و روز فـرودین
شادی و طرب را کنـد 
تلقیـن

ای دو لب تو چو مـی مرا ده 
کان باشـد رسم روز 
فـــرودیـن


با آرزوی بهترین بهار برای شما ، سال نو مبارک

اوريون!

لاکهید پی-۳ اورایـِن هواپیمای گشتی دریایی ساخت شرکت لاکهید آمریکا است که توسط نیروی دریایی بسیاری از کشورهای جهان استفاده می‌شود. از سال ۱۹۶۲ تاکنون از این هواپیما به عنوان گشت دریایی، هواپیمای اکتشافی،هواپیمای جنگی ضد کشتی، و هواپیمای جنگی ضد زیردریایی استفاده می‌شود. پی-۳ از موفق‌ترین هواپیماهای نسل خود و از معدود هواپیماهای جنگی است که در کشور سازنده خود (آمریکا) پنجاه سال سابقه فعالیت مستمر داشته‌اند. در سال ۲۰۱۰ حدود ۱۳۰ فروند از این هواپیما در نیروی دریایی آمریکا فعال بوده و تعدادی نیز در انبار ذخیره شده‌است. بر اساس برنامه نیروی دریایی در نهایت این هواپیماها با بوئینگ پی-۸آ پوسیدون جایگزین خواهند شد.

پی -۳ اوراین یک جایگاه داخلی بمب در زیر بدنه جلویی هواپیما دارد که معمولاًاژدر مارک ۵۰، اژدر مارک ۴۶، و همچنین جنگ‌افزارهای خاص هسته‌ای روی آن نصب می‌شود. جایگاه‌های دیگر زیر بال، جنگ‌افزارهای دیگری نظیرای‌جی‌ام-۸۴ هارپون، ای‌جی‌ام-۸۴ ای اس‌ال‌ای‌ام، ای‌جی‌ام-۸۴اچ/کی اس‌ال‌ای‌ام-ئی‌آر،ای‌جی‌ام-۶۵ ماوریک، راکت زونی ۱۲۷ میلیمتری و دیگر انواع موشک‌ها، مین دریایی، و بمب‌های گرانشی را در خود جای می‌دهند.