ندای یاسین

وبلاگ شخصی با محتوای سیاسی اجتماعی

ندای یاسین

وبلاگ شخصی با محتوای سیاسی اجتماعی

جنگ اختاپوس علیه سوریه

 

با شنیدن اخبار تحولات سوریه و شنیدن خبر اعدام یک بچه سه ساله شیعه در این کشور به دست تروریست ها شوکه شدم و با خودم گفتم واقعا این افراد به کدامین گناه کشته می شوند و چه دستانی به خون ملت سوریه آغشته است . 

 

شاید عده ای بر این باور باشند که تحولات سوریه ماحصل بی توجه ای حکومتی خودکامه به خواسته ها و مطالبات مردمش باشد اما با کمی دقت به تحولات چند ماهه این کشور  می توان فهمید که این باور ، باوری سطحی و خوش بینانه است چرا که اتفاقات اخیر و به خصوص حملات تروریستی افراد به ظاهر معترض به حکومت سوریه که در بیشتر آنها مردم عادی و غیر نظامیان هدف قرار گرفتند و همچنین تلاش مهاجمان مسلح برای تخریب تمامی زیربناهای اقتصادی و نظامی و حتی بناهای تاریخی و باستانی این کشور نشان داد که معترضان در سوریه نه تنها درصدد بهبود وضع کشور نیستند بلکه خواهان ویرانی سوریه و نسل کشی در این کشور با تمدن هستند. 

این مساله وقتی به یقین تبدیل شد که مشخص شد بسیاری از افراد دستگیر شده و تروریست های کشته شده تابعیت کشورهای دیگر را دارند و از اعضای گروههای تروریست از جمله القاعده هستند. 

حال این سئوال مطرح می شود که کشورهای غربی مدافع حقوق بشر که چشمان خود را به جنایات آل سعود در عربستان و بحرین بسته اند و دم از مبارزه با تروریست ها می زنند چگونه با گروههای تروریستها در سوریه هم کاسه شده اند و مگر غیر از این می تواند باشد که مامن و مرکز تمامی تروریست های جهان همین کشورها هستند.  

نکته جالب اینکه با نگاهی به کشورهای حامی تروریست ها در سوریه می توان رد هشت کشور را که در آنها بدترین نقض حقوق بشر صورت می گیرد مشاهده کرد .  

 

 

امریکا ، انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، اسراییل ،ترکیه ، عربستان و قطر هشت ضلع  این هیولای خون آشامی  هستند که به صورت یک اختاپویس درصدد بلعیدن مردم سوریه است.  

 

 

با نگاهی به این هشت پای نامتجانس می توان دریافت که مردم سوریه تاوان حمایت کشورشان از مردم مظلوم فلسطین را می دهند در واقع انچه مورد خشم و غضب این کشورها است پافشاری بشار اسد برای باقی ماند در محور مقاومت است محوری که خواب خوش صهیونیست های جهان و در نتیجه نظام سلطه جهانی را به کابوس تبدیل کرده است از اینرو باید به عربستان و قطر دست مریزاد گفت که به جای مقابله با جبهه صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین ُ با دشمنان مسلمانان و غاصبان فلسطین هم پیاله شده اند هرچند که از این پادشاهان فرومایه و جیره خوار غرب چنین چیزی دور از انتظار نیست .  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.