ندای یاسین

وبلاگ شخصی با محتوای سیاسی اجتماعی

ندای یاسین

وبلاگ شخصی با محتوای سیاسی اجتماعی

راه قدس از کجا می گذرد؟

امروز در حالی که کمتر از 24 ساعت به آغاز روز جهانی قدس باقی مانده است در حال و هوای خودم بودم که به یاد یکی از شعارهای زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران افتادم شعاری که در آن هم به لزوم آزادی کربلا و هم به آزادی قدس تاکید می شد .

ادامه مطلب ...

جنگ اختاپوس علیه سوریه

 

با شنیدن اخبار تحولات سوریه و شنیدن خبر اعدام یک بچه سه ساله شیعه در این کشور به دست تروریست ها شوکه شدم و با خودم گفتم واقعا این افراد به کدامین گناه کشته می شوند و چه دستانی به خون ملت سوریه آغشته است . 

 

ادامه مطلب ...

کودک و مقاومت اسلامی

 

جایگاه کودکان در مقاومت اسلامی و اینده جهان اسلام

 

ادامه مطلب ...

بیداری اسلامی / بیم ها و امیدها

سی وچهارسال پیش هنگامی که انقلاب مردم ایران علیه رژیم شاهنشاهی آریامهر پس ازیک کش و قوس یکساله به ثمر نشست شاید کمتر کسی جز امام خمینی (ره) و برخی چهره‌های برجسته انقلابی همچون شهید بهشتی تصور می کردند این انقلاب نقطه عطفی در تاریخ جهان شود

ادامه مطلب ...

آموزه های دینی و اقتصاد مقاومتی

 

یکی از مباحث داغ این روزها در ایران مباحث مربوط به تحریم ها و آثار آن بر اقتصاد و در نتیجه مردم ایران است .

تحریم هایی که بدون شک هدف اعمال کنندگان آن به زانو درآوردن ملت مقاوم ایران در برابر خواسته های نامشروع قدرتهای جهان است .

ادامه مطلب ...

چهل گناه زبان

 
************ چهل گناه زبان ************
                                    

 


                                     اللهم صل علی محمد وال محمد

حضرت رسول اکرم فرمودند :

بهترین اعمال نزد خداوند حفظ زبانست .بیشترین گناهان فرزند ادم از زبان است . هرکه مردم از زبان او بترسند از اهل جهنم است .

هر چند که به طور حتم اکثر ما آدمها به طور فطری با بسیاری از اعمالی که گناه هستند و بخصوص با

ادامه مطلب ...

رحمت الهی

    


                                         بنام خداوند بخشنده مهربان

خدایا مرا ببخش !  بخاطر همه لحظه هایی که به یاد تو نبوده ام !

خدایا مرا ببخش ،  بخاطر همه سجده هایی که زود از مهر سربرداشتم .

خدایا مرا ببخش ، بخاطر همه درهایی که کوبیده ام و خانه تو نبوده اند.

خدایا مرا ببخش ، بخاطر همه آنچه بخاطر سعادت من از من خواستی و من اعتماد نداشتم.

خدایا مرا ببخش ، بخاطر همه نعمتهایت که شکر نکردم.

خدایا مرا ببخش ، بخاطر همه مهربانی هایت که با گناه پاسخ داده ام.

خدایا مرا ببخش ، به خاطر همه آنچه در راه من خرج کرده ای و من هیچ در راه تو خرج نکرده ام.

به خاطر...... مرا ببخش ! نه بخاطر آنکه من لیاقت بخشیده شدن دارم ، بخاطر اینکه تو شایسته بخشیدنی . نه بخاطر آنکه گناهان من بخشودنی هستند ، به خاطر اینکه تو اهل عفو و مغفرتی و گذشت کار توست . نه بخاطر اینکه من خوب شده ام، به خاطر اینکه تو خوبی . نه بخاطر آنکه مرا خوشحال کنی .  

 

انشاءالله در  این روزهای قشنگ ماه رمضان که مومنان به میهمانی خالق خود رفته اند رحمت خداوند متعال شامل همه روزه داران شود و همه از سرچشمه زلال رحمت الهی سیراب شوند. 

التماس دعا