ندای یاسین

وبلاگ شخصی با محتوای سیاسی اجتماعی

ندای یاسین

وبلاگ شخصی با محتوای سیاسی اجتماعی

سبک زندگی را از امام هشتم باید آموخت

شیخ صدوق در روایتی از ابی عباد، ساده زیستی را روش حضرت امام رضا(ع) در پوشش می شمارد و زندگی حضرت را این گونه توصیف می کند: «در تابستان فرش حضرت رضا(ع) حصیر و بوریا بود و در زمستان روی نمد می نشست و پیراهنی زبر و خشن می پوشید، مگر آن که بخواهد پیش مردم آید که در آن وقت لباس سنگین و بهتر می پوشید.». 

ادامه مطلب ...

تناقض در رفتار و گفتار غربیها درباره خشونت و خشونت طلب

سالهای سال است که سیاستمداران و رسانه های غربی در تلاشند مسلمانان جهان را مردمی خشونت طلب و تروریست معرفی کنند تا جایی که بوش پدر به همین بهانه دو جنگ خانمانسوز را به دو کشور اسلامی افغانستان و عراق تحمیل کرد در حالی که بر خلاف تبلیغات مسموم غربی ها دین اسلام نه تنها درن خشونت نیست بلکه به عکس دین رافت و رحمت است و اگر در گوشه ای از جهان اسلام موارد خشونتی دیده می شود ریشه این خشونت ها هم در سرسپردگان غربیها نهفته است مثل گروه القاعده و طالبان .

ادامه مطلب ...

شنود موبایل و نحوه روشهای مقابله با آن

دوستان عزیز با توجه به پیشرفت های تکنولوژی در عرصه ارتباطات سوءاستفاده از این تکنولوژی برای ورود به عرصه زندگی خصوصی نیز افزایش یافته است برای همین لزوم مقابله و یا مصون نگه داشتن خود از این سوءاستفاده ها باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد در این خصوص توجه به تلفن همراه به عنوان پرتعدادترین رسانه جدید در دست مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است . 

هر تلفن همراهی دارای یک میکروفون بسیار حساس است که همواره قابلیت فعال شدن را داراست. فعال کردن این میکروفون نیازی به برقراری تماس با گوشی مزبور و فعال شدن سیم کارت گوشی و یا حتی روشن بودن تلفن همراه ندارد.

ادامه مطلب ...