ندای یاسین

وبلاگ شخصی با محتوای سیاسی اجتماعی

ندای یاسین

وبلاگ شخصی با محتوای سیاسی اجتماعی

تناقض در رفتار و گفتار غربیها درباره خشونت و خشونت طلب

سالهای سال است که سیاستمداران و رسانه های غربی در تلاشند مسلمانان جهان را مردمی خشونت طلب و تروریست معرفی کنند تا جایی که بوش پدر به همین بهانه دو جنگ خانمانسوز را به دو کشور اسلامی افغانستان و عراق تحمیل کرد در حالی که بر خلاف تبلیغات مسموم غربی ها دین اسلام نه تنها درن خشونت نیست بلکه به عکس دین رافت و رحمت است و اگر در گوشه ای از جهان اسلام موارد خشونتی دیده می شود ریشه این خشونت ها هم در سرسپردگان غربیها نهفته است مثل گروه القاعده و طالبان .

در واقع تمام ادعای غربیها برای متهم کردن مسلمانان به خشونت طلب عملکرد همین  گروههای دست پرورده خود است و هدف انها هم از تشکیل و سازماندهی چنین گروههایی خدشه وارد کردن به دین مبین اسلام است . 

اما  در این میان تناقض های رسانه های غربی در ترسیم جامعه غربی به عنوان جامعه ای صلح طلب و مدافع حقوق بشر جالب و دیدنی است . در ادامه این مطلب تعدادی تصویر  از تفریح غربیها را مشاهده می کنید.

 

  






































تصاویر فوق محلی است که آمریکایی‌ها تفریح کرده و هیجانات خود را تخلیه می‌کنند؛ اگر چنین تصاویری از ایران در فضای سایبر منتشر می‌شد، رسانه های غربی چه تیتری برای آن انتخاب می‌کردند؟ آیا ایران و مسلمانان خشونت طلب معرفی نمی‌شدند؟ اگر کودکی که در اولین عکس به تصویر کشیده شده است، یک کودک ایرانی، فلسطینی و یا لبنانی بود، رسانه‌های غربی به خصوص آمریکایی چه عنوانی را برای او به کار می بردند؟
جالب اینجاست که در چند روز اخیر و در پی خشونت‌های مختلف در ایالت های مختلف آمریکا هیچ رسانه‌ای علل چنین اقدام‌هایی را ذکر نمی‌کند، اما همین رسانه‌ها چند وقت پیش و به دنبال انتشار عکس کودک فلسطینی با یک اسلحه اسباب بازی در دست، عنوان خشونت طلب را برای او استفاده کردند و مسلمانان را افرادی جنگ طلب معرفی کردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.