ندای یاسین

وبلاگ شخصی با محتوای سیاسی اجتماعی

ندای یاسین

وبلاگ شخصی با محتوای سیاسی اجتماعی

قهقهه مستانه به چه قیمت؟

 مقام معظم رهبری خطاب به سران دو قوه مجریه و مقننه: 

دردمندانه می گویم اگر در قیامت خداوند از من بپرسد چه کردی ؟ می گویم که کسی جز اینها نداشتم . اگر به اختلافات خود ادامه بدهید به ملت و نظام اسلامی خیانت کرده اید .  

روز یکشنبه پانزده بهمن که به حق باید آن را روز سیاه پارلمان ایران نامید روزی بود که دل ولی امر مسلمین و تمامی دلسوزان واقعی این مرز و بوم شکست چرا که خواص به اصطلاح انقلابی این کشور هر انچه که در چنته داشتند برای ریختن آبروی جمهوری اسلامی و پایمان کردن خون شهدا و جانبازان این سرزمین  رو کردند و در دهه پاسداشت از خون شهیدان چه سزاوار به ندای مظلومانه رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.
اینکه چه کسی مقصر و آغاز کننده این آبروریزی سیاسی بوده اصلا مهم نیست بلکه مساله مهم نتیجه این رفتار غیرسیاسی و اخلاقی و رفتارهای بدور از شان نخبگان به اصطلاح سیاسی کشور است که حتی متاسفانه اندکی درک سیاسی و اینده نگری ندارند که اگر داشتند چنین لقمه چرب و نرمی تقدیم دشمنان این نظام مقدس نمی کردند . 

انچه بیش از همه دل هر دردمندی را می سوزاند خنده های مستانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از ماراتن لفظی میان سران دو قوه است گویی که رییس آنها در یک میدان نبرد یا ورزشی دشمن نظام مقدس اسلامی را به خاک مذلت نشانده است و نیازمند تشکر و قدردانی است اما فارغ از اینکه فراهم کنندگان این  ماراتن چه کسانی که با لجبازی های کودکانه طرح استیضاح وزیر رفاه آن هم تنها چند ماه مانده به پایان عمر دولت دهم ارائه کردند و چه کسانی که با الفاظ غیر اخلاقی -اسلامی و سیاسی آب در آسیاب دشمن ریختند نه تنها  پیروزی کسب نکردند بلکه در پیشگاه خدا- مقام معظم رهبری - شهدا- جانبازان و ملت سرافراز ایران رفوزه شدندو به جای احسنت گفتن به یکدیگر باید به هم تسلیت بگویند.   

عکس های زیر نشان می دهد در حالی که بسیاری از مردم ایران در روز یکشنبه در پای رادیو های خود انگشت حسرت به دهان گرفته بودند و از بی تدبیری نخبگان کشور اشک ماتم می ریختند و بسیاری از آنها از داغ این درد شب تا صبح را سر بر بالین نگذاشتند چگونه سرمست از این پیروزی بزرگ ! به یکدیگر سوزاندن دل رهبری و ملت شریف ایران را تبریک می گویند واقعا دست مریزاد. 

 

 
 
 
 
عزیزان بدانید که فردای قیامت شهدا و امام شهدا در پیشگاه خداوند متعال از این اقدام شما که متاسفانه پشت سر آن چیزی جز نفسانیت و منیت نیست شکایت خواهند کرد و باید جوابگوی این عمل خود باشید . 
پس تا دیر نشده به خود بایید و با عذرخواهی از رهبر و ملت شریف ایران به جای پاشیدن نمک برروی زخمهای کهنه و چرکین که بوی منیت از انها به مشام می رسد دست به دست هم همت خود را صرف رفع مشکلات اساسی این ملت شریف کنید .

نظرات 9 + ارسال نظر
سبک بهار سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.sabkebahar.ir

با سلام
لینک شما با افتخار برقرار شد منتظر لطف شما هم هستیم
یا علی

آزاده پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ق.ظ http://http://rahiane-shahadat.blogfa.com/

با عرض سلام و احترام . تمام مطالب وبلاگ شما را خوانده ام و دنبال می کنم و آن را لینک کرده ام . مطالب شما بوی ارش های دینی می دهد برایتان آرزوی موفقیت در زندگی دارم .سری هم به وبلاگ مابزنید .http://rahiane-shahadat.blogfa.com/

وطن دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ

باسلام
باافتخار لینک شدید

مامان دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://mohammad-sepehr.blogfa.com/

انقلاب ما به خاطر نان نبود ، به خاطر قدرت مسئولینش نبود، به روزیم

مامان چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ http://mohammad-sepehr.blogfa.com/

سلام خوبی چی بگم دوطرف دنبال قدرتن ؟فکر می کنی اینا ما نمی دونیم ؟چرا انگشت حیرت؟ هشت ساله که شاهد این دعواها بودیم به خدا خوب مردمی داریم که سکوت می کنند و برای مصلحت هیچی نمی گن؟
منم به روزم خوشحال می شم سر بزنی

سعید موسوی سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ

جانان سخن از دل می گویی
دوست عزیز مطلبتان را خواندم هر چند که شاید تا حدی یکطرفه به قاضی رفته باشی اما در کل حق با شماست و همه کسانی که موجب این ابروریزی شده اند بی تدبیری کرده اند.

ندا سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

من هم کاملا با شما موافقم ای کاش مقامات سیاسی ما به اندازه ملت بصیرت داشته باشند

طاها سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ

مطلب بسیار قشنگی بود واقعا حق مطلب را ادا کردی
موفق باشی

رضا سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

باتون ارزوی توفیق دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.