ندای یاسین

وبلاگ شخصی با محتوای سیاسی اجتماعی

ندای یاسین

وبلاگ شخصی با محتوای سیاسی اجتماعی

رنگ ها و نمادهای تبلیغی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تنور تبلیغات انتخاباتی گرم است و در این میان برخی کاندیداهای ریاست جمهوری برای معرفی خود، دست به کارهای عجیبی می زنند و در تلاشند تا با رنگها و نمادهای بعضا تقلیدی از انتخاباتهای کشورهای خارجی به هر قیمتی برای خود رای کسب کنند.  

در این میان نماد تبلیغاتی جناب آقای حسن روحانی یعنی "کلید" از همه جالبتر و قابل تامل تر است . شاید وی که در انتهای نخستین برنامه انتخاباتی اش در شبکه دوم سیما با نمایش یک کلید و ادعای اینکه با آن می خواهد مشکلات کشور را حل کند نداند که این نمادپیش از وی مورد استفاده کسانی قرار گرفته است که هیچ سنخیتی با جمهوری اسلامی ندارند اما به هر حال منطقی این بود که وی که خود را شخصی باهوش و فرهیخته می داند درباره این کار خود کمی تامل و تدبیر می کرد  تا خدای ناکرده وی به گروه و یا جریانی که در شان ایشان نیست نسبت داده نشود . 

کلید نماد چه کسانی است؟

در بسیاری از فیلم های هالیوودی و فرقه های انحرافی از نماد کلید آنخ (Ankh) استفاده می شود. فراماسون ها برای اینکه تفکر دینداران جهان را به ابتذال بکشانند شیطان پرستی را ابداع کرده و به شدت به تبلیغ و گسترش آن می پردازند.

اهرام ثلاثه مصر از جمله افتخارات فراماسون هاست. به همین دلیل است که نمادهای مصر باستان در این فرقه به وفور یافت می شود.


نمادی که در شکل بالا ملاحظه می کنید کلید (آنخ) می باشد که در زمان مصر باستان در دست کاهنان معابد بوده است. کلید نماد حیات و جاودانگی می باشد که هم اکنون در فرقه ای به نام «فمنیسم» از جمله فرقه های فراماسونری استفاده می شود. آنان زن را نماد حیات و جاودانگی می دانند به همین دلیل از این نماد استفاده می کنند. در شیطان پرستی Ankh نماد و سمبل شهوت و سکس می باشد.

اینکه حسن روحانی دانسته یا ندانسته بجای روی آوری به نمادهای ملی و اسلامی به نماد فراماسونرها و شیطان پرستان روی آورده است، خود جای تامل و دقت بیشتری دارد و شاید این امر بی ارتباط با برخی گزارشات مبنی بر نزدیکی بعضی از جریانات فتنه گر و منحرف داخلی کشور با جریانات شوم خارجی نباشد.

 

 

 

 

طبق بررسی های انجام شده نمادهای گروه شیطان پرستی و همچنین تفکرات آنان از فرقه ای گسترده تر و طیفی خاص سرچشمه می گیرد به نام فراماسون (free masion). حال برای اینکه راجع به فراماسونها بررسی هایی را انجام دهیم باید به دل تاریخ برگردیم .

از زمان حضرت نوح (ع) هر پیامبری که به رسالت مبعوث شد مردم قوم خود را از فتنه دجّال ترساند.

دجّال یکی از علائم حتمیۀ آخرالزمان و قبل از ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) است ، که در روایات و تفاسیر توضیحاتی پیرامون آن داده شده است.

دجّال طبق روایات مردی است که یک چشم دارد - وسط پیشانی – که مثل نور میدرخشد ، همه را به خود دعوت می کند، میگوید منم خدای شما ، از آسمان باران نازل می کند ، از زمین گیاه می رویاند ، الاغی دارد که هر گام آن کیلومترهاست ، دریاها را می پیماید ، از آسمان عبور می کند ، از هر موی این الاغ نواهایی بیرون می آید و توصیفاتی از این قبیل . گفته شده که دجّال از زمان حضرت نوح بوده است بر خلاف سایر علائم آخرالزمان مثل خروج سفیانی ، سید یمانی ، سید خراسانی ، سید حسنی و ... که آخرالزمان به وجود می آیند.

روایتی از پیامبر اکرم (ص) نقل شده که روزی حضرت با اصحاب از مکانی عبور میکردند مردی را به اصحاب نشان دادند به نام صاعد بن صید و فرمودند که این دجّال است اما آن دجّالی که آخرالزمان می آید این مرد نیست.

با این توصیفات مسلماً دجّال نمی تواند یک فرد باشد احتمالاً یک جریان باشد ، یک تفکر، که آن همین تفکر فرامسونری است.

 

فراماسون(free masion) به چه معناست؟
 

ماسون (masion) در لغت به معنای بنّا است و فری(free) به معنای آزاد و فراماسون یعنی بنّای آزاد.

فراماسون به کسانی گفته می شد که معماری خلقت و معماری تفکر را (از دیدگاه خود) می دانستند. البته لازم به ذکر است که بنّاهای توانمندی بودند.

به عنوان نمونه اهرام ثلاثۀ مصر (که از عجائب هفتگانه به شمار می رود) ساختۀ دست فراماسون هاست.

فراماسون ها فعالیت های خود را در سطح اروپا ادامه دادند تا زمانی که «کریستف کلمپ» امریکا را کشف کرد . در این زمان فراماسون ها به این قاره کوچ کردند و سنگ بنای امریکا را آن گونه که خود می خواستند ساختند . لذا نیویورک ساختار هندسی ماسونی دارد و بسیاری از نمادهای فراماسون ها در این شهر که پایتخت اقتصادی ایالات متحده امریکا است وجود دارد.

 فراماسون ها برای اینکه تفکر دینداران جهان را به ابتذال بکشانند شیطان پرستی را ابداع کرده و به شدت به تبلیغ و گسترش آن می پردازند. کلید یکی از نمادهای اصلی فرقه ای به نام «فمنیسم» از جمله فرقه های فراماسونری می باشد.

اگرچه حس روحانی و نزدیکانش در اقدامی پیش دستانه برای مصون ماندن از انتقادات احتمالی گفته اند؛ " کلید در واقع بیانگر این است که مشکلات کشور اگر به یک قفل شبیه باشد، این امید وجود دارد که با تدبیر، کلید گشایش قفل در انتخابات را پیدا کنیم و این کلید را به دست فرد اصلح بدهیم تا مشکلات کشور را از بین ببرد. " اما باتوجه به نفوذ گسترده سالهای اخیر فراماسونرها در بسیاری از کشورهای دنیا، نمی توان از این موضوع براحتی گذشت و نسبت به ارتباط برخی جریانات منحرف داخلی و نمادهای انتخابی آنان با جریانات بین المللی بی توجه بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
مامان چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ق.ظ http://mohammad-sepehr.blogfa.com/

ممنون از تبریک گرمتون انشاء الله خدا به ما توفیق این ایام را بده.....اینکه توشه خودمان را پر کنیم..

از لطف شما ممنونم .

مامان چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ق.ظ http://mohammad-sepehr.blogfa.com/

سلام ممنون که به ما سر زدین ...خوشحالم که دیدگاهتون را مطرح کردین که همه استفاده کنیم....من هم با حرف شما موافقم ایشان زحمات زیادی کشیده اند ...ولی چون اقتصاد خوانده اند مشکلات فعلی جامعه را مسائل سیاسی می دانند... حتما این حدیث را شنیده اید که گفته اند فقر ایمان را از بین می برد...شاید صحبت های ایشان اشاره به این مهم داشته باشد که اگر وضع اصلاح نشود مردم به انقلاب بدبین خواهند شد....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.