ندای یاسین

وبلاگ شخصی با محتوای سیاسی اجتماعی

ندای یاسین

وبلاگ شخصی با محتوای سیاسی اجتماعی

مفتی جهاد نکاح در کنار خواننده زن اماراتی

انتشار عکس یادگاری شیخ "محمد العریفی"‌ چهره سرشناس وهابی عربستان سعودی با "احلام" خواننده اماراتی تبار، افکار عمومی جهان عرب را غافلگیر کرد. 

این عکس به طور گسترده در فضای مجازی و صفحات سایت های اجتماعی جهان عرب منتشر شده و بهانه ای شده تا کاربران عرب انتقادات فراوانی به فرقه انحرافی وهابیت بکنند.

 

این اولین باری نیست که العریفی باعث به وجود آمدن جنجال در جهان عرب شده است. چندی پیش نیز وی با صدور فتوایی از جوانان عرب خواست تا برای مبارزه علیه حکومت "بشار أسد" رئیس جمهور سوریه به این کشور سفر کنند اما بعد از چند روز تصاویر خوشگذرانی وی در خیابان های لندن در فضای مجازی منتشر شد و موجب انتقادات شدید از وی گردید.

او همچنین با صدور فتوایی از دختران و زنان عرب خواست تا برای "جهاد نکاح" یعنی تن فروشی به جنگجویان مسلح به سوریه سفر کنند. بر اساس فتوای او حتی زنان شوهردار هم جایز است که برای "جهاد نکاح" به سوریه بروند!

این فتوای وی نیز جنجال آفرید و برخی منتقدانش خطاب به او گفتند:‌ اگر راست می گویی، برای اثبات حسن نیتت، اول دختر، خواهر و همسرش را برای "جهاد نکاح" به سوریه بفرستد.

اما جنجال دیگری که "العریفی" آفرید، انتشار تصویر حضورش در ضیافتی بود که در آن مشروبات الکلی سلف می شد. کاربران عرب بعد از انتشار آن تصویر، وی را "مفتی شرابخوار"‌ نامیدند. خبر حضور وی در این ضیافت تحت عنوان "عکس شراب خواری چهره سرشناس وهابی" در این سایت منتشر شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.